[smartdoctor] Re: [Hrdr] Zapisnik Zagrebačkog sastanka 11. lipanj 2012. + Poziv na sastanak liječnika grada Zagreba u organizaciji IO KoHOM-a

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: Miljenko Kuljiš <miljenko.kuljis@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 19:24:09 +0200

Pa dobro poštovani koelga, jel Vi znate čitati????
Ja sam poziv poslala u ime IO KoHOM-a čiji član čak niti nisam.
Zar ne znate da netko u ime IO-a može proslijediti poziv na listu????

Idući puta vas sve koji ste me bezrazložno prozvali, molim lijepo da prvo
pročitate mail od početka do kraja i kao pravi pismeni akademski građani ga
i razumijete.

Kolegi Milkotiću sam danas preko telefona objasnila da ja niti sam član
IO-a KOHOM-a, niti to namjeravam biti. Niti namjeravam biti moderator bilo
kakvog zagrečakog sastanka.  Moja jedina uloga u cijeloj toj priči je da
sam umjesto kolega iz IO poslala poziv na listu.

Baš kao što ću kroz par dana poslati poziv za kongres koji pripremaju
pedijatri iz KBC S.Milosrdnice na temu anoreksije.

Jel će to odmah značiti da sam pedijatar ili da djelujem na teritoriju
pedijatrije? Hoćete me onda i zbog toga prozivati?

Lijepo Vas molim da prestane tražiti dežurnog krivca za tuđe probleme i da
se prestane sa projekcijama.

Srdačan pozdrav i vama i ostalima koji su protumačili ovaj poziv kao moje
uplitanje u nešto gdje mi nije mjesto i gdje ne spadam, a iskreno, nakon
ovakvih stavova ne bi niti željela.

Buduća pedijatrica nakon poziva za kongres pedijatara,
Dijana Ramić Severinac

Dana 13. lipnja 2012. 19:10 Miljenko Kuljiš