[smartdoctor] Re: Fwd: HMP Osijek

  • From: natalija cakic <natana567@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Jun 2012 14:51:01 -0700 (PDT)

Pisanje pelena ,pomagala pa čak i uputnica za druge i umjesto drugih
specijalnosti u PZZ je više pravilo no izuzetak.Navikli su se pacijenti, a tko
ih je naviknuo?  Danas došao jedan po up za ORTODONTA??? u moju
ordinaciju.Poslala ga žena.
Rekli smo mu da je fulao sprat jer su stomatolozi dole..na prvom..U sred
ordinacije uprkos znaku da je zabranjena uporaba mobitela u ambulanti, zove
ženu, ona veli je, kako nije, tu je, ali da smo i njoj rekli da je  fulala
sprat zadnji put, pa je poslala njega da i on pokuša...
Natalija Cakić d rmed
Mokošica