[smartdoctor] Re: Fwd: HMP Osijek

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Jun 2012 22:13:31 +0200

Programska riješenja nisu poanta priče. Obiteljska medicina piše SAMO DIO
ORTO POMAGALA, ostatak pišu kolege drugih specijalnosti ( ručno ili
kompjuterski ). Nisu programi ti koji ne dozvoljavaju , već programeri , i
uvijek ostaje verzija ručnog ispisa ili borbe kolega ginekologa da im se
olakša posao i inkorporira pomagala u program , ili pak program u ordinacije
, ili.. nastaviti raditi ručno

To nije alibi niti opravdanje za maltretiranje drugog liječnika u sustavu ,
i to svi zajedno ( primarci) ne smijemo dozvoliti, poglavito ne mi .

Da , veliko je opterećenje pisati ijedno pomagalo više ,  i ja ću se uvijek
zalagati za to da moja struka piše samo ono što indicira , isto se odnosi i
na up i na rp , a kompjuterski sustav treba biti taj koji će osigurati da
sva th koju pacijent uzima bude dostupna svim liječnicima koji ga imaju u
skrbi . to je interes i samog pacijenta .. to je interes svakog liječnika
koji želi liječiti , a ne piskarati

Logika - nije teško jer ionako piskaramo sve za svakoga - jednostavno ne
smije biti geslo koje će se prihvatiti

Dakle ako ne radi program , radi ruka , penkala i obrazac .. I svakako
nastojanje da to radi program , ali to je dalje ginekološka priča

Lp

Meri

Ps

Kako sam bila uvjerena da je ovo prijepiska samo među članovima povjerenstva
za PZZ , moj ton je bio nešto oštriji , ali u povjerenstvu smo  uvijek
"otvoreni" po svim pitanjima i ne smatramo to prozivanjem krivaca , nego
trudom da ispravimo nelogičnosti jasne svim članovima za čija prava se
zalažemo

  _____