[smartdoctor] Re: Fwd: HMP Osijek

  • From: "Senad Muslic" <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "PRPIC - Senj" <mprpic@xxxxxxx>, "ILONKA" <artukovic.ilonka@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Jun 2012 01:25:51 +0000

          "Ljetnja skola zdravlja" u Motovunu je u organizaciji "Skole zdravlja
dr.A.Stampar", a ne HLK. Ispred Komore su bili gdja.Budic i
prim.Sekelj-Kauzlaric, ali koliko su me obavijestile, nije bilo niceg
interesantnog za nas.
          Ja sam u Groznjanu i danas je ministar Ostojic predstavio "Nacrt
nacionalne strategije razvoja zdravstva".
          Cjelokupan dokument mozete skinuti s web-a:
http://www.miz.hr/programi_i_projekti/nacionalne_smjernice/nacrt_nacionalne_strategije_razvoja_zdravstva

O detaljima koji dan kasnije...

Senad

Sent via BlackBerry from Vodafone