[smartdoctor] Re: Fwd: HMP Osijek

  • From: Nada Devrnja-Parat <nadadevrnjaparat@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Jun 2012 02:20:40 -0700 (PDT)

moje mišljenje je davno poznato: u primarnoj zdrastvenoj zaštiti ono što
indicira koji kolega mora mu biti omogućeno da i sam napiše. Degradirajuće je i
za onoga tko piše i onoga tko indicira.
U ovom momentu ću izuzet bolovanje za njegu člana koja je indicirana od drugog
kolege, ali mislim da se i to triba riješiti ,jer moj pacijent nije zbog sebe
na bolovanju nego zbog drugog člana obitelji koji nije moj pacijent. DRUKČIJI
FORMULAR; I MOGUĆNOST NAŠEG UVIDA ( OSIGURATI TO PONOVNO MORA OSIGURAVAJUĆA
KUĆA_ JER JE TO NJIHOV FINANCISKI INTERES)

Kako provijeriti da li je netko iskoristio svoje pravo na orto pomagalo moralo
bi biti problem HZZO-a i način kako ga riješiti, a ne naš..
Inače se kažnjava onaj tko propisuje a ne tko indicira, a da je i obrnuto
mislim da ne bi bilo u redu jer zbog čega bi ja tribala znati da moj kolega
krši ugovornu obavezu.