[smartdoctor] Re: Fwd: HMP Osijek

  • From: Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Jun 2012 17:19:48 +0200

nedavno sam imala okršaj(koji i dalje traje) u vezi pisanja pelena koje je
indicirao ginekolog.
Došla mi pac,. od ginekol. da joj napišem uloške, baka ima 84 god, prije
nekoliko godina ginekol. operacija. Kod mene je barem 5 puta mjesečno u
amb.i nikada mi se nije požalila na inkontinenciju.Ginekolog joj je sam
spomenuo da može dobiti uloške.
Sada bih joj ja MORALA napisati uloške.Ginekolog tvrdi da samo ja mogu
pisati jer sam izabrani liječni, a oni kao nisu????!!!.
U našem PU HZZO ćovjek zadužen za pomagala TVRDI DA SU I GINEKOLOZI IZABRANI
DOKTORI I DA ONI ISTO MORAJU PISATI DOZNAKE PO SVOJIM DG.
Sada sam se zainatila i NEĆU pisati  uloške, a zainatila se i
pacijentica.Uputila sam je na povjerenstvo i nastavak slijedi.Izvjestit ću
vas o rezultatima.
pozdrav izVodica, Divna