[smartdoctor] Re: Fwd: HMP Osijek

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Jun 2012 16:56:13 +0200

Zapravo, Meri, nisu ni krivi ginekolozi i ne mogu mnogo učiniti ako
programska rješenja ne dozvoljavaju pisati ortpom drugima osim obiteljskoj
medicini.

No nije niti toliko veliko opterećenje nama napisati pelene ako ginekolozi
provjere propise i preuzmu odgovornost za ono što pišu.  Ima li žena pravo
na pelene prema kriterijima HZZO, a temeljem njihove dijagnoze?  Što je npr
sa stres inkontinencijom?  Ako HZZO ne želi prebaciti prepisivanje
ginekolozima iz administrativno-informatičko-praktičnih razloga, neka samo
prihvate ginekološke preporuke kao važeće, na doznaci treba upisati
ginekologa koji je odredio ortopedsko pomagalo i sva očitovanja prosljeđuje
ginekologu a ne nama.  U toj varijanti nije nam takav problem napisati
našem pacijentu kao što pišemo i druge stvari.**

Dana 25. lipnja 2012. 16:09 Marija Klaric <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx> je