[smartdoctor] alergija na penicilin !

  • From: Tamara Drča <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Jun 2012 06:55:02 +0200

Kolege molim pomoć !
Pacijent 39 godina razvio alegijsku reakciju na Klavocin ,koji je i do sada
pio i nije imao reakciju na njega .Uz Klavocin je istovremno popio Voltaren
rapid i stavio Operil kapi !
I jedno i drugo je i do sada koristio .
Tražila sam da se naprave testovi za alegijsku reakciju na sva tri lijeka
,ali mi je rečeno da se to radi samo na Rebru i Srbrnjaku
./op.kontaktirala  sam na Sestre milosrdnice koje rade samo ab/.
Dobiti lab na rebru je nemoguća misija pa molim za pomoć !
Što treba pisati na up ? IgE  na naveden lijekove ili drukčije ?
Dali se navedene pretrage  rade u Splitu ?
Unaprijed zahvaljujem !