[smartdoctor] Re: OR

  • From: "Ines Zelic Baricevic" <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Jun 2012 00:11:06 +0200

zadnja verzija je da traže ipak cijeli karton. Pa Bože moj na što se svela
liječnička tajna ako osiguravajuća kuća da bi ti priznala nešto na što imaš
pravo i za čega odvajaš doprinos traži da sazna sve o tebi. I kad si imao
iscjedak i koješta. Stvarno se mora razmisliti o tome što se piše u te
"kartone".