[smartdoctor] Re: OR

  • From: jsoic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Jun 2012 12:04:37 +0200

Slucaj iz zivota:
Pacijent dobio otkaz u firmi. Godinama vodio sudski spor i dobio ga- otkaz bio
neopravdan. Nakon toga krecu psihicke smetnje- poremecaj prilagodbe, PTSP,
teske depresivne epizode, neke s psihoticnim elementima, hospitaliziran u vise
navrata, pa dnevna, bolnica, individualni i grupni tretmani. U firmi vise ne
znaju na koje radno mjesto da ga stave. Dobio covjek i invalidsku mirovinu,
nije muljator, nastavio se lijeciti i nakon toga. Elem, dosjetio se da bi to
mogla biti OR. Psihicka bolest kao posljedica mobbinga i nezakonitog otkaza. I
znate li zasto ga je HZZO odbio? U kartonu je prije vise desetljeca njegova
doktorica upisala dg F41 kad mu je pisala kutiju Praxitena zbog bracne krize i
nakon jos kojih 10ak godina, kutiju Helexa pod dijagnozom depresivne epizode
(!!) zbog smrti roditelja. To je HZZOu bilo dovoljno da procijeni kako je on
odavno psihicki bolestan i kako to nije OR.
A kakvih li tek dijagnoza ima sada kada smo informatizirani i kad u brzini
upisujemo stosta samo da kompjuter to primi i ide dalje?!

Poslano s mog iPhone uređaja

28. 6. 2012., u 02:00, Leonardo Bressan