[smartdoctor] Re: e-recepti, hd

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Jun 2012 11:28:27 +0200

Tanja, nisi li pogrešno interpretirala priču?

Jest da ima među nama onih koji su u stanju podilaziti pacijentu i napisati
svašta (zašto i tko nas je tome učio?), ali koliko vidim ovdje taj netko s
kontinenta NIJE napisao očekivani Tobrex!

Nije li ti palo na pamet da čovjek koji ovako komunicira s ljekarnicom na
isti način komunicira i s liječnikom?  Nisi li nikad (ako nisi blago tebi)
doživjela da ti ovakav pacijent zatraži lijek na način kako ga uči i
savjetuju suvremeni organizatori zdravstvenog sustava, pa ako kažeš da to
nije baš kako si je zamislio on se izdere da njemu to treba i neka doktor
to izvoli napisati i poklopi slušalicu?  I onda je siguran da će mu njegov
dr Mouse, obzirom na hijerarhijski položaj u društvu, to napisati iako se
na trenutak usudio glumiti Spartaka ili Matiju Gubeca.  Pa je šokiran kad u
ljekarni ne dočeka ono što je bilo normalno očekivati...

Dana 28. lipnja 2012. 11:09 Tanja Pekez-Pavliško <