[smartdoctor] Re: OR

  • From: Suzana Blaće <suzana.blace@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Jun 2012 12:08:43 +0200

kolege, ne miješajte kockice  kuglice!
Liječnički karton je dokument koji služi između ostalog i za to da vještak
uz pomoć ostalih liječnika koji su liječili pacijenta PRIJE štetnog
događaja (to se odnosi i na OR i na naknadu štete na sudu i na sva ostala
materijalna traženja) utvrdi da li je naknada štete opravdana. Kao što
znasmo, advokati se ne kuže ili su samo mudri jer jako dobro zarađuju u tim
prilikama na klijentima. Pacijenti uvijek zbog materijalne dobiti žele
prevariti institucije. A gdje smo mi? Ja želim mirno spavati a sve činiti
zakonito. A Vi???
Suzana