[smartdoctor] Re: OR

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Jun 2012 15:32:05 +0200

Opet milionti put isto pitanje! Živimo li u istoj državi /namjerno malo slovo/.
Mene nitko nikad nije tražio kopiju kartona,osim za osiguranje,a i
toga gotovo više nema jer isto odbijam.Obrazloženje-imaju svoje
vještake.
Opet se vračamo na činjenicu da je puno toga u našim glavama,našem
stavu i hrabrosti.Naravno uz znanje o svemu i svačemu.

Dana 26.6.2012., kontakt Ines Zelić Baričević <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević