[smartdoctor] Re: OR i bolovanje za njegu djeteta

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Jun 2012 15:46:13 +0200

S obzirom na ogromnu obespravljenost našeg položaja čudi me da još
nismo organizirali neki "doktorski pride". Ovi aktuelni skupovi imaju
puno manje zahtijeva a veliku pozornost!  Iskreno sumnjam da bi mi
imali ikakvu pozornost.Moš mislit da bi došli "glavešine" iz Vlade.
Jednog dana će se valjda skupiti dovoljna kritična masa.Ili su to pusti snovi?

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević