[smartdoctor] Re: OR

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Jan 2012 22:37:13 +0100

Danas to čak i nije velika razlika obzirom da sva bolovanja idu preko
HZZOa, ranije je bilo nezgodno ako je npr kirurg napisao da je pacijent
porezao ruku na poslu a on on je odlučio ne prijaviti povredu kao PNR (osim
što je procedura beskonačno komplicirana i dugo postoje i drugi razlozi -
npr strah od osvete poslodavca koji ne želi kontrolu inspekcije rada, ili
svijest pacijenta da je zaista sam skrivio povredu).  Tada je trebalo
paziti da HZZO ne sazna za mogućnost da izbjegne plaćanje i prebaci ga svom
klonu.  Zato sad nema tih problema (više ne moram pacijentu koji zaželi
obično bolovanje reći onu "Ovo ste rekli sada meni i ne smije izaći izvan
ovih zidova"...).

JPEG image