[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Jan 2012 21:40:24 +0100

Josipe, slažem se da se ništa BITNO nije promijenilo u pravilniku – ništa bitno
što bi nas dovelo ciljevima A,B,C .. ali kad uspoređuješ sadašnji popis i ovaj
budući onda ćeš vidjeti da si do sada imao:
stavka – aparat za GUK – EPSE291 Uređaj za brzo očitavanje količine glukoze u
krvi  - pacijent je s doznakom otišao u najbližu ljekarnu i odabrao od
aparatića koji su na tom mjestu bili dostupni. SADA IH IMAŠ NA IZBOR 14 I onaj
kojeg ti odabereš će pacijent trebati i nabaviti – i što ako baš toga nema u
ljekarni u  mom selu, niti u susjednom ?
Do sada – lanceta EPSE283 – pa je opet moj starček išao u najbližu ljekarnu i
zel one kojih je bilo – sad ako mu napišem čak i ove UNIVERZALNE – ŠTOA KO BAŠ
TIH NE BUDE BILO U LJEKARNI – PA ĆE LJEKARNA NARUČIT, PA ĆE STARČEK OPET BUSOM
U LJEKARNU KAD STIGNU .... Pa onda – trakice – uz aparat idu samo te i te
trakice .. što s onima koji već imaju aparat pa sad ti njega pitaj koji , kak
se zove .. pa kad se i domisli taj pacijent koji aparat ima pa onda traži po
popisu baš te trakice da ih napišeš.. do sada su se zvale  EPSE259 Za mjerenje
glukoze u krvi uređajem (2-3 puta dnevno),  u osoba ovisnih o inzulinu ( odmah
si imao i indikaciju ) a pacijent je u ljekarnu nosio svoj aparatić pa su tamo
vidli koje su pripadajuće trakice... sada ćemo mi šarati pogledom po popisu od
16 vrsta trakica za aparat ( nisam još upratila kako to da imamo 14 vrsta
aparata a 16 vrsta trakica za aparat – valjda sam nešto ukrivo prebrojila – ne
pomažu baš previše 1+ očale iz DM ( DROGERIE MARKT) .—)
Odabirao si do sada Pelene u spoju s gaćicama: srednje  i velike  a sada ćeš
izabirati izmedju 33 ( tlidesettli) vrste pelena u spoju s gaćicama
male,niskoupijajuće,visokoupijajuće .. i da me vrag uzme nemam pojma u čemu se
razlikuju niskoupijajuće od SCA HYGIENE PRODUCTS od onih koje proizvodi UNIZEL
MEDICARE – valjda ćemo dobiti neke kataloge da pacijentu prezentiramo jedne i
druge i treće i sve...
Tako da se glede ciljeva ABC ništa BITNO NIJE PROMIJENILO ali se nas stavlja u
poziciju prezentera proizvoda sve sile proizvoda sve sile proizvođača pelena na
Svijetu.
A kad distributeri navale s prospektima i posjetima – da nas uvjere kako je
njihov proizvod BAŠ TAJ koji je idealan za našeg pacijenta – ljuudii moji  -
bit će hej haj uživaj !
Pa kad baka Barica vidi da susjeda Đurđa ima “ baš herzig” pelene a njene nisu
baš tak herzig ... bit će hej haj uživaj.
Pa kad moja ljekarna krene vraćati pacijente s doznakama jer baš za te pelene
nema ugovor sa dobavljačem – bit će ... kravala !

I ja stvarno vaaapim za odgovor tvoraca ovog novog čuda od popisa ( valjda
tvorci imaju ime i prezime , možda FB profil pa da pošaljem zahtjev za
prijateljstvom)  – zašto ako pelene niskoupijajuće od SCA HYGIENE PRODUCTS i
one od UNIZEL MEDICARE  koštaju HZZO isto ( a po popisu koštaju i jedne i druge
3,20 kn komad –ak sam dobro iščitala) ZAKAJ JA NA DOZNAKU MORAM ODREDIT TE I TE
– zakaj ???
zakaj? ?
zakaj ?