[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 09:12:00 +0100

Irena, zato jer su firme koje proizvode i distribuiraju odrđena ortopedska
pomagala tako htjele. I jer su iste te firme već godinama uvjeravale HZZO
da je takav princip odabira prema proizvođaču baš najbolji. I sada su jako
ponosi na to Stoma Medical se jako hvale svojim uspjehom. Bar u mojoj
ordinaciji. Jer kažu da će se sad vidjeti kako su oni super.????
Osobno ne znam tko će vidjeti da su baš oni super. Jer kao što sam za
pisanje orto pomagala prema univerzalnim šiframa, tako sam i za pisanje
lijekova samo generičkim imenima.

I očito da su uspjeli uvjeriti HZZO u to.
A nas ionako ne pita nitko ništa, već nam samo natovare novi posao.

LP; Dijana