[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 23:54:35 +0100

Dijana .. kak misliš uvjerili HZZO ? Uvjerili ili “ uvjerili”   ? u što ? u
kvalitetu svojih proizvoda ili u ... ? Vjera je VRLO eterična (s)tvar .. Meni
se više čini da se pogodovalo SVIM distributerima – jer svaki od njih hoće svoj
dio kolačića.. veeeliki su se ionako već nametnuli – sad Pedro mora malo
namaknuti i maličkima... Jer Pedro je Pedro .. a pacijente tko šljivi ( oni su
ionako samo opravdanje postojanja sustava)..
Koliko je ono dobavljača ( tzv . isporučitelja  ortop. pomagala ) u ovoj maloj
zemlji ( za veliki .. odmor ) ?
Sent: Wednesday, January 18, 2012 9:12 AM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]
ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

Irena, zato jer su firme koje proizvode i distribuiraju odrđena ortopedska
pomagala tako htjele. I jer su iste te firme već godinama uvjeravale HZZO da je
takav princip odabira prema proizvođaču baš najbolji. I sada su jako ponosi na
to Stoma Medical se jako hvale svojim uspjehom. Bar u mojoj ordinaciji. Jer
kažu da će se sad vidjeti kako su oni super.????
Osobno ne znam tko će vidjeti da su baš oni super. Jer kao što sam za pisanje
orto pomagala prema univerzalnim šiframa, tako sam i za pisanje lijekova samo
generičkim imenima.

I očito da su uspjeli uvjeriti HZZO u to.
A nas ionako ne pita nitko ništa, već nam samo natovare novi posao.

LP; Dijana

Dana 17. siječnja 2012. 21:40 <itomic@xxxxxxxxxxxx> je napisao/la:

  Josipe, slažem se da se ništa BITNO nije promijenilo u pravilniku – ništa
bitno što bi nas dovelo ciljevima A,B,C .. ali kad uspoređuješ sadašnji popis i
ovaj budući onda ćeš vidjeti da si do sada imao:
  stavka – aparat za GUK – EPSE291 Uređaj za brzo očitavanje količine glukoze u
krvi  - pacijent je s doznakom otišao u najbližu ljekarnu i odabrao od
aparatića koji su na tom mjestu bili dostupni. SADA IH IMAŠ NA IZBOR 14 I onaj
kojeg ti odabereš će pacijent trebati i nabaviti – i što ako baš toga nema u
ljekarni u  mom selu, niti u susjednom ?
  Do sada – lanceta EPSE283 – pa je opet moj starček išao u najbližu ljekarnu i
zel one kojih je bilo – sad ako mu napišem čak i ove UNIVERZALNE – ŠTOA KO BAŠ
TIH NE BUDE BILO U LJEKARNI – PA ĆE LJEKARNA NARUČIT, PA ĆE STARČEK OPET BUSOM
U LJEKARNU KAD STIGNU .... Pa onda – trakice – uz aparat idu samo te i te
trakice .. što s onima koji već imaju aparat pa sad ti njega pitaj koji , kak
se zove .. pa kad se i domisli taj pacijent koji aparat ima pa onda traži po
popisu baš te trakice da ih napišeš.. do sada su se zvale  EPSE259 Za mjerenje
glukoze u krvi uređajem (2-3 puta dnevno),  u osoba ovisnih o inzulinu ( odmah
si imao i indikaciju ) a pacijent je u ljekarnu nosio svoj aparatić pa su tamo
vidli koje su pripadajuće trakice... sada ćemo mi šarati pogledom po popisu od
16 vrsta trakica za aparat ( nisam još upratila kako to da imamo 14 vrsta
aparata a 16 vrsta trakica za aparat – valjda sam nešto ukrivo prebrojila – ne
pomažu baš previše 1+ očale iz DM ( DROGERIE MARKT) .—)
  Odabirao si do sada Pelene u spoju s gaćicama: srednje  i velike  a sada ćeš
izabirati izmedju 33 ( tlidesettli) vrste pelena u spoju s gaćicama
male,niskoupijajuće,visokoupijajuće .. i da me vrag uzme nemam pojma u čemu se
razlikuju niskoupijajuće od SCA HYGIENE PRODUCTS od onih koje proizvodi UNIZEL
MEDICARE – valjda ćemo dobiti neke kataloge da pacijentu prezentiramo jedne i
druge i treće i sve...
  Tako da se glede ciljeva ABC ništa BITNO NIJE PROMIJENILO ali se nas stavlja
u poziciju prezentera proizvoda sve sile proizvoda sve sile proizvođača pelena
na Svijetu.
  A kad distributeri navale s prospektima i posjetima – da nas uvjere kako je
njihov proizvod BAŠ TAJ koji je idealan za našeg pacijenta – ljuudii moji  -
bit će hej haj uživaj !
  Pa kad baka Barica vidi da susjeda Đurđa ima “ baš herzig” pelene a njene
nisu baš tak herzig ... bit će hej haj uživaj.
  Pa kad moja ljekarna krene vraćati pacijente s doznakama jer baš za te pelene
nema ugovor sa dobavljačem – bit će ... kravala !

  I ja stvarno vaaapim za odgovor tvoraca ovog novog čuda od popisa ( valjda
tvorci imaju ime i prezime , možda FB profil pa da pošaljem zahtjev za
prijateljstvom)  – zašto ako pelene niskoupijajuće od SCA HYGIENE PRODUCTS i
one od UNIZEL MEDICARE  koštaju HZZO isto ( a po popisu koštaju i jedne i druge
3,20 kn komad –ak sam dobro iščitala) ZAKAJ JA NA DOZNAKU MORAM ODREDIT TE I TE
– zakaj ???
  zakaj? ?
  zakaj ?