[smartdoctor] Re: Prosilno zatvaranje bolovanja nakon 3 godine i pacijent na cesti

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 22:45:59 +0100

Mislim da mu novčano ne možete pomoći osim ako ne želite biti Božena: ja
danas pacijentici dala 30 kn za taksi jer joj je zadnji bus za njeno selo
otišao dok je kod mene čekala red.... Ali mislim da vašem pacijentu 30 kn
nebi bilo dosta.

Nego, pametujem sad bez veze...A zašto je bezuspješno ??? Da nije u podlozi
Kron? Da ode na drugo mišljenje drugom kirurgu ?

Božena