[smartdoctor] Prosilno zatvaranje bolovanja nakon 3 godine i pacijent na cesti

  • From: "Vesna Orsulic" <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 13:17:05 +0100

Poštovane kolega
javljam se sa problemom koji se meni čini nerješiv, samostalno a koji me dovodi
u situaciju da protivno Hipokratovoj zakletvi ostavim pacijenta na cesti,
bolesnog i nezbrinutog...
Znači ja moram zatvoriti bolovanje jer je duže od 3 godine.
Radi se o profesionalnom vozaču sa 37 godina staža koji ima perianalni apsec
operiran 8 puta bezuspješno,radila sam obradu za IKU 6 x bezuspješno i sada mu
moram zatvoriti bolovanje i ostaviti ga bez ikakve naknade.
Naglašavam što je moja uloga kao njegovog liječnika???
Molim sve vas za mišljenje i eventualno postupanje
pozdravčić V