[smartdoctor] Re: Prosilno zatvaranje bolovanja nakon 3 godine i pacijent na cesti

  • From: "Marija Gluhak" <marija.gluhak@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jan 2012 10:43:32 +0100

Može se i to uz blagoslov kontrolora!

Proše godine mi umirovljena pacijentica nakon skoro 3 god. bolovanja, početna
dijagnoza M53, a nakon toga još niz dijagnoza F33.1; M81, L21.... i na kraju C50
Nekoliko mjeseci sam i ja ispisivala doznake sa početnom dijagnozom M53 kada me
nazvala kontrolorka i rekla da mogu bez problema promijeniti dijagnoze i
početnu staviti C50. Ja sam se čudila kako je to moguće, i nije ali oni su se
sa Direkcijom dogovorili kad je pacijentu to financijski povoljnije da se može
- tj. Direkcije neće gnjaviti njih, a oni mene - sve na lijepe oči

Marija