[smartdoctor] Re: Prosilno zatvaranje bolovanja nakon 3 godine i pacijent na cesti

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Jan 2012 20:24:25 +0100

 Vidite kako možemo,moramo i jesmo kreativni.A uz to i pravnici i
knjigovođe/pacijentovi naravno/ čak i besplatni GPS -i /tražimo im
najbolje prometne veze do pregleda i pretraga/ . Ma moramo sami sebi
ljubiti ruke i hvaliti Bogu na darovanom srcu , duši i raciju.
To smo mi OM-SVE U JEDNOM /sve specijalizacije i
subspecijalizacije/ali neradnici.Ne možemo reći kao npr.oft.-jedan se
bavi prednjom očnom sobicom,drugi stražnjom,treći pozadinom,četvrti
vidom,peti mrenom etc.
Mi moramo znati /i uglavnom znamo/ SVA PODRUČJA.-A OPET SMO NEZNALICE
I NERADNICI??