[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Što su nam to političari prešutjeli?

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Jan 2012 20:44:24 +0100

sAD JE AKTUALNO VRIJEME ZA ODLUKE I MI KAO DIO IONAKO MALOG BROJA
VISOKOOBRAZOVANIH GRAĐANA TREBAMO I MORAMO TAJ PROBLEM UKLJUČITI NA
NAŠU LISTU.Hvala kolegi na slanju informacija koje ja uredno printam i
dijelim a i šaljem e-poštom.
Nismo bez mozga,razmišljamo,važemo. Želimo se pridružiti
"civiliziranom i uređenom" sustavu.No nažalost ,cijena je
prevelika,informiranost i konkretni podaci nepoznati te mislim da
možemo pričekati bar još tu jednu godinu do ponovne "ponude"
raspadajuće EU. ČEMU SE ŽURITI SAMO ZBOG DOBIVANJA DODATNIH KREDITA
/BEZ PLANA POTROŠNJE ISTIH/ KOJE ĆE U SVAKOM SLUĆAJU PLAĆATI
GENERACIJE NAŠE DJECE.
No s druge strane,ne moramo se brinuti ,najavljena je propast
Svijeta.No ona će biti u smislu propasti vlasti novca,sile,kriminala i
svega čime oni vladaju.
ZADRŽIMO SVOJE DUŠE ČISTIMA I POKUŠAJMO SPASITI BAR DIO NAŠE ZEMLJE/PLANETA/

Dana 19.1.2012., kontakt Dr. Maja Matijašević

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević