[smartdoctor] Re: Prosilno zatvaranje bolovanja nakon 3 godine i pacijent na cesti

  • From: Ljiljana Zorcic <ljiljanazorcic@xxxxxxxxxxx>
  • To: NAŠA LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jan 2012 17:11:32 +0100

Zlatko ,tako se slatko nasmijem s tobom!!!

Date: Wed, 18 Jan 2012 16:29:42 +0100
Subject: [smartdoctor] Re: Prosilno zatvaranje bolovanja nakon 3 godine i
pacijent na cesti
From: zlatko.susanj@xxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

ponestaje kruzera

2012/1/18 Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>

Pogotovo bi moglo biti slobodnih mjesta na kruzerima...

2012/1/18 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>

...ILI DA BUDE KORMILAR NA BRODU. TO SE RADI STOJEČKI

2012/1/18 Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>

Da li ste uputili /oprostite na pitanju/ pacijenta na Prometnu medicinu zbog
oduzimanja prof.voz,dozvole? Kad dobije trajnu nesposobnost /od prom.med/ na
IKi automatski dobiva Prof.mirovinu!!
Radim s vozačima 20 god.!

--
Ordinacija opće medicine