[gcg] Re: OPLOT KURWA!!

  • From: cordex@xxxxxxxxxxxxxx
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Jan 2006 00:38:10 +0100

Użytkownik Kamil Antkowiak napisał:
>Nie znam argumentu, nie znam też producenta który robi oplot ze strun
>fortepianowych, czy żyłek rakiet tenisowych.
>
>kamil

Oplot ma zabezpieczyc abys przypadkiem nie wsadzil lapy w smiglo.

Zas przy upadku zaden oplot nie pomorze jesli bedzie ze stali to w wynku
deformacji kosza i tak zrobi sie luz i palce przecisna sie.

pozatem jesli by reka miala pezic sila bezwladnosci oznaczalo by to ze
delikwent juz uderzyl koszem,smiglem o ziemie. a wtedy by juz stalo.

jestem przekonany ze przed upadkiem odruchowo chcial sie podeprzec. cóz
odruchy trzeba cwiczyc. ja przez to ze na chwilke zlekcewazylem klape bo tak
jakos wolno wchodzila wyladowalem w szpitalu w grecji.

Teraz juz wiem ze nie ma wolnych klap , sa tylko niebezpieczne klapy-))

mali