[gcg] Re: OPLOT KURWA!!

  • From: "Artur Olsen Olszewski" <olsenolszewski@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2006 22:20:02 +0100

Struny to się nadają do duszenia :-) To nie jest dobry pomysł. Przetnie
...wszystko
Z żyłek tenisowych to nie jest dobre rozwiązanie bo jak jest ciepło to
flaczeje.
Nie ma tego jak dobrze napiąć przy zakładaniu a do tego nie ma jak zawiązać
bo cholernie śliskie jest.

Siatka nylonowa albo z linek paralotniowych tkana w oczka. Takie rozwiązanie
stosuje większość prducentów.
Wtedy nie pęka w ten sposób, że jak się urwie jedna linka to się okno na
świat otwiera bo całą misterna pajęczynę huj strzela.
A jak już jest pleciona pajęczyna to powinna być łączona na "skrzyżowaniach"

Była dyskusja czy kosz powinien byś mocny czy lekki - nie ma idelanego
rozwiązania.
Ale dam sobie loda zrobić jak mi ktoś da sensowny argument przeciwko mocnej
i gęstek siatce oplotu.
Tylko proszę nie że jest ciężka i stawia opory w locie.

pozdro
Olsen

P.S. Siatka nie jest sposobem na korkociągi i inne atrakcje - jest tylko
darmowym sposobem na potencjalne utrzymanie liczby kończyn