[gcg] Re: OPLOT KURWA!!

  • From: "Andrzej Subocz" <andrzej.subocz@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2006 21:40:43 +0100

No nie wiem jak to było, bo mnie przy tym nie było. Składałem skrzydło
20m dalej. Nawet nie wiem jaki miał napęd i jaki oplot. Ja mam nowy kosz
od Igora i raczej ciężko byłoby łapę włożyć w śmigło przez oplot, wiem,
bo musze kombinować żeby dostać się do kranika od gaźnika albo przelac
paliwo przy rozruchu. Łapa bez rękawicy z trudem przechodzi. Ale jakbym
tak z rozmachem przylutował, to kto wie, może by puściło. Polot gęsty
ale cienki. Zapytam Igora. Co do napędu Jacka - trzeba by obejrzeć jego
kosz albo zapytać tych co obejrzeli.

Jendrek