[gcg] Re: OPLOT KURWA!!

  • From: "Artur Olsen Olszewski" <olsenolszewski@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2006 23:09:01 +0100

wiem jak się pisze chój tylko się  zdenerwowałem :-)
temat:

"Symulowanie wpływu odkształceń sprężysto-plastycznych osłony plecowego
napędu paralotniowego na warunki pracy oplotu oraz jego odziaływania na
bezpieczeństwo bierne i czynne pilota statku powietrznego w warunkach
dynamicznego uderzenia z ciałem o znacznej masie"

nie będę dzisiaj poruszał bo mam co innego na głowie.

nie kombinujmy z wpływem deformacji kosza na siatkę bo nam palma obbije jak
niektórym profesorom
pozdro wszystkich
olsenisko

P.S. Kurde wy se latacie a ja już dwa miesiące uziemiony :-(
P.S Ale mikołaj za moją ciężką pracę wpłacił zaliczkę na Actiona