[geoteach] Re: [geoteach] בחינה מתוקשבת

  • From: "Aliza Berman" <alizb@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Mar 2005 12:47:37 +0200

כבר מספר שבועות שאני מתרגלת את האנסין המתוקשב, התלמידים למדו מהר מאוד את כל
הצדדים הטכניים ואין להם בעיה.
מבחינת התכנים מספר תלמידים מעדיפים לעבוד עם אטלסים ולראות את המפה כולה ולא
לגלגל אותה ולראות רק את החלקים הרלונטים
יתכן וזה ענין של הרגל ותרגול
אני מלמדת אנסין בתחילת השנה ועשינו את האנסינים האלה בכיתה לפני שידענו על
הבחינה המתוקשבת
אני גם בדעה שצריך קודם ללמד אנסין בכיתה ואחרכך במעבדת המחשבים
בברכה
עליזה