[geoteach] Re: [geoteach] לא רואים ממטר

  • From: "neora" <golannorag@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 11 Oct 2005 09:05:17 +0200

דנ"ש שלום
השימחה אינה רק בסתר ליבם.
בשיעור בו הסברתי  אודות רעידת האדמה בתת היבשת ההודית , נאמר בכתה:
לא נורא פחות ערבים בעולם"
כמובן שהסברתי שאלו אינם ערבים. התלמיד המשיך  "לא נורא פחות מוסלמים.
למותר לציין שניסתי להסביר שזו גזענות ,דומה לזו שאנו נתקלנו בה בהיסטוריה שלנו
, אבל דברי נופלים על אוזניים ערלות.
. , er" <shemer@xxxxxxxxxxxx>