[geoteach] Re: [geoteach] רכבת לבאר שבע

  • From: "neora" <golannorag@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Oct 2004 19:04:59 +0200

קראתי גם את הכתבה על המנהרה החילופית . אני חייבת לציין שפיתחה יהיה ממש מול
ביתי מאחר ואני מתגוררת מעל המחלף של בת- שלמה. יש להניח  שדעתי מוטה במידת מה
. אולם, אני מחייבת בכל לבי את כביש 6 . מה לעשות אי אפשר לדבר על מודרניזציה
ועלייה ברמת החיים ולהמשיך ולהחנק במערכת הכבישים הקיימת כיום. יתרה מזאת , יד
על הלב חברה אתם מוכנים לשים את הרכבים הפרטיים שלכם במוסך? בפרט כאשר אתם גרים
בפרברים

אני גם מוכנה לחתום ,בעיניים עצומות, שרוב הפעילים הירוקים הם בעלי רכב אחד
לפחות והם אלו שגודשים את כבישי ישראל ברכביהם.
אנחנו חייבים לדעת שפיתוח כרוך בפגיעה  בנוף ויש למזער אותה. אבל, תוכנית
המנהרה נראית לי לא לעניין ומי שמשווה את הייחוד של הר- חורשן לנוף של הרי מנשה
ברור לו לחלוטין שזה אינו בר השוואה , אלא כנראה מאחורי הר חורשן עומדים
לוביסטים קצת יותר חזקים ובידם הממון והפנינה של הר חורשן ועמק בת-שלמה  חסרים
אותם.
או אולי  המנהרה לבת שלמה היא עז?
נאורה