[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Oct 2013 19:28:56 +0200 (Central European Daylight Time)

Ne treba izdavati nalog za umrlog-
Obitelj pacijenta koji je umro u bolnici- donosi u HZZO-prvo (Split) i
drugo(Zgb) Otp.pismo , jer je pac.prebačen iz Splita u Zgb-i dobit će
novčanu naknadu za prijevoz  nazad kući-po računu koji mu je izdalo poduzeće
koje se bavi prijevozom umrlih !!.. ja neki dan imala takav slučaj..

Od:ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
Za:smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>

treba biti oprezan sa time,meni je pacijent zatražio potvrdu da sam napisala
uputnicu za bolnicu Novi Marof jer mu to kao traži HZZO?! budući je sam
plaćao prijevoz iz Novog Marofa do Zagreba (majka je umrla u Novom Marofu
ICV).Pitanje je šta se krije iza toga,pacijenti sada traže povrat novca za
svašta,uostalom uputnicu HZZO ima!

Dana 18. listopada 2013. 19:58 sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx> je
napisao/la:

Zna li netko ili je imao iskustva s nalozima za sanitetski prijevoz.
Pacijent imao nesreću na poslu (kran mu zdrobio stoplao). Nakon bolničkog
liječenja dobio preporuku za terapiju u barokomori u trajanju od 30 dana u
privatnoj poliklinici, koja ima ugovor s HZZO-om za tu vrstu usluge.Ja mu
pišem nalog za prijevoz u ustanovu ( 30 naloga) a tko mu piše za povratak.
Sanitet tvrdi da mora imati 2 naloga (za tamo i natrag) jer im HZZO inače
neće pokriti troškove.
Konzultirala kontrolora i pravnika PU - dobila njeasne i kontradiktorne
odgovore.Da  li je moguće da je moja obaveza napisati 60 naloga za sanitet?
Kome se mogu obratiti u Direkciji, zna  li tko?

Lp Sanja