[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Oct 2013 16:22:32 +0200

treba biti oprezan sa time,meni je pacijent zatražio potvrdu da sam
napisala uputnicu za bolnicu Novi Marof jer mu to kao traži HZZO?! budući
je sam plaćao prijevoz iz Novog Marofa do Zagreba (majka je umrla u Novom
Marofu ICV).Pitanje je šta se krije iza toga,pacijenti sada traže povrat
novca za svašta,uostalom uputnicu HZZO ima!

Dana 18. listopada 2013. 19:58 sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx> je