[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Oct 2013 12:15:11 +0200

Nalog za sanitet vrijedi za odlazak i dolazak,ako se radi o istom
datumu(pregled,dg pretraga).Bez obzira vraća li se u drugoj smjeni.
Za povratak s hospitalizacije putni nalog piše bolnica.
No  izgleda da se u različitim dijelovima države različito postupa.Zato ću
zamoliti IO Kohom-a da uputi HZZO-u dopis i zatraži dodatno pojašnjenje te
o tome obavijesti domove zdravlja i bolnice.

Dana 19. listopada 2013. 10:35 Branka Brkić <brankabrkic@xxxxxxxxx> je