[smartdoctor] Re: Prisilna hospitalizacija

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Oct 2013 12:25:45 +0200

Prije 10-ak godina,dok u Zagorju nije još bilo hitne,kolege  u Mariji
Bistrici su imali situaciju da je čovjek u kućnoj posjeti nasrnuo na njih
sjekirom.Jedva se izmakli i pobjegli.A pacijent navalio na policajca koji
je pokušao pobjeći trčeći unazad.Spotaknuo se i pao na leđa,pacijent na
njega navalio.Policajac zapucao i ubio čovjeka u samoobrani...

Dana 18. listopada 2013. 08:51 Dzenana Kruzic <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx> je

PNG image