[smartdoctor] Re: Prisilna hospitalizacija

  • From: marijan bilić <murariguptadas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 Oct 2013 13:27:24 +0200

ja sam nagovarao trikovima- idemo samo da te pregleda u bolnicu [?] i
slicno. kako ces dalje dobivat soc. pomoć ako nemas nalaz psihijatra [?]
I zaboravih Vam napisat- u napomenu na uputnicu obavezno napisat stvaro
stanje- npr ima halucinacije, pada mu na pamet samoubistvo. Ak ti ne
napises ne iznenadi se ako ti psihijatar vrati pacijenta  lijepo se
ogradivsi u kojem lijepo pise kak je pacijent bez obmane ćutila itd itd. Pa
imas isti problem za par dana. da nazalost i toga ima.

Dana 18. listopada 2013. 11:48 Silvestra Kolega

PNG image