[smartdoctor] Re: Prisilna hospitalizacija

  • From: marijan bilić <murariguptadas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 17 Oct 2013 22:06:17 +0200

Naravno, stanje nije definirano jer je to osjetljiv dio posla koji bi svi
najradije da ne moraju delati, pa tako i HMP. A kako su odnosi PZZ- HMP
prilicno na distanci na globalnoj razini, bar se meni tako cine... stvar je
jos teze definirati...

A evo zgode s moje hmp dok sam bio u pripravnosti- u par navrata sam trazio
asist MUP-a i uvijek kad bi oni dosli pacijent bi popustio na moj nagovor,
psiholosko obradjivanje i slicno te bi ga otpeljali na pregled u bolnicu.
Ali jednom nije bilo tako. I trebala je zaista agresija od strane MUP-a da
se pacijenticu strpa u kola HMP. Zakon inace jasno definira da MUP mora u
takvim uvjetima djelovati na usmeni zahtjev nadleznog dr , a pismeno se
pise retrogradno. I tako ja njima kazem- ljudi morat cete, a oni meni-
zasto mi ? [?] opa onda kazu- ne mi necemo [?], mi mozemo samo drzat pac dok
vi date injekciju!
A ja njima kazem (sve se zbiva u okrugu od 300 m od MUP-a, ambulante i pac
kuće)- ja sad idem u ordinaciju napisat nalog i dojdem vam u stanicu, Vi se
u medjuvremenu konzultirajte sa sefom, al meni se cini da vi prije mozete u
novinama zavrsit ako ne napravite kako ja kazem.glete decki, to je vasa
duznost jer ste vi mišić (a ja mozak ).
I tako ja napisem, dojdem u stanicu a njih 4 me cekaju na razgovor i cim
sam usao oni na mene autoritativno da su oni u pravu, da oni mogu drzat
samo ak ce ici injekcija treci kaze a oni ne zele radi tog slucaja zavrsit
u novinama, a cetvrti da ja trebam nju prisilno trpat u kola [?].
ja kažem- ma nemojte tako ostro decki,  nije uopće problem ako to ne zelite
napraviti, evo ja sam donio nalog u dva primjerka, voditelj smjene nek se
potpise na jedan primjerak koji ostaje meni i to je to. Citaju oni sva
cetiri, gutaju knedle i zovu opet svog sefa. Onda su namrgođeni rekli-OK
ajmo napravit to. [?]
I napraviše. A ja sutradan nazvao načelnika MUP-a i otišo iskristalizirat
stvari za ubuduće, oni su u medjuvremenu pročitali sve pravilnike, skuzili
da su brljavili i razgovor bjese cist ugodan. Bez kave jer Hare Krishne
strogo slijede zavjet ne-intoksikacije . [?]
O kako se na postupke, mentalitet i reakcije MUP-a smijao jedan psihijatar
s Klinike kad sam mu ovo pričao.
Laku noć braćo

Dana 17. listopada 2013. 21:50 marijan bilić <murariguptadas@xxxxxxxxx> je

PNG image