[smartdoctor] Re: Prisilna hospitalizacija

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Oct 2013 11:48:57 +0200

A sad jedna lijepa priča . Mladić , kronična  psihoza  maltretira stare
roditelje jer im isključio sve što je na struju , svaki dan zove policiju (
et cetera) da neka maknu te antene  , prestaje jesti ,  ne pristaje na
hospitalizaciju , ali klizi prema dole već mjesecima. dođem sa policajima i
kažem : Poslali su me iz Ministarstva da ti maknemo te antene.." Pristaje
.. odlazi na tri mjeseca , nakon  dugo vremena stabiliziran na moditen
depo+ akineton + Haldol i prvi puta  u svom životu je funkcionalan. Sada je
to već 2,5 godine , svakih 3 tjedna kad dobiva svoju terapiju pita me hoću
li mu poslati policiju... ali sa smješkom.
Nekad sam čitala  prikaz tri slučaja kako bez  sile nagovoriti psihotičnog
pacijenta na nužnu hospitalizaciju... rado bih čula takvih iskustava od
kolega.. A i ovih od kolegice Lade.Silvestra