[smartdoctor] Re: Prisilna hospitalizacija

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Oct 2013 08:44:17 +0200

Silvestra,to je normalno iz tvog ugla gledanja.I kod mene u Zagorju je do
prije godinu i pol uvijek u pratnju išla obiteljska.Srećom,formiranjem
hitne takve pratnje do bolnice je pruzela služba koja je za to odgovorna.
Kod tebe je to puno teže organizirati.
Još jedan dokaz da smo različitih pozicija te da se to treba uvažavati.

Lp

Dana 10. listopada 2013. 07:38 Silvestra Kolega