[smartdoctor] Re: Prisilna hospitalizacija

  • From: marijan bilić <murariguptadas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 17 Oct 2013 21:50:15 +0200

Od ranije pisano:

Ono sto radi LOM je da on u takvim slucajevima prisilno PRIVODI osobu na
pregled
psihijatru
najcesce. Prisilno priveđenje je tkđ zakonski definirano kad tko i pod
kojim uvjetima ali manje vise radi se o
tome da je pacijent autodestruktivan, heterodestruktivan ili da
njegova zapustenost mu ugrozava zdravlje...
Psihijatar ako smatra da ima indikacije pacijenta prisilno zadrzava u
bolnici 24- 48
sati
unutar kojih ga netko prisilno hospitalizira- a to je strogo definirano-
sudsko
ovlaštenje, tko je
sve u komisiji i tako ga zapravo prisilno hospitalizira SUD.
Koliko god to laiku (pa i meni je izgledalo) izgledalo isto ili slicno
jako je bitna
terminologija
ako dođe do sudskog procesa gdje pacijent kasnije tuzi doktora da ga
je on prisilno
hospitalizirao! Jer prisilno privođenje - taj sat dva do bolnice pod
prisilom i
pratnjom MUP-a se
pravno ne tretira kao oduzimanje slobode za razliku od prisilne
hospitalizacije.
Dakle naziv obrasca u nasem kompjuteru treba biti Obrazac obrazlozenja
prisilnog
privođenja na
psihijatrijski pregled!
A onda na nas prijedlog na uputnici netko u 2. ili 3. koraku pise- da
mi ga prisilno
hospitaliziramo.

Dodatak:

Mislim da je psihička alteracija u kojoj je pac do te mjere
auto/heteroagres hitno stanje da da bi lege artis bilo onda zvati hitnu
pomoć koja bi dalje preuzela slucaj. Vozači SP se bune da voze hitnoće jer
njihovi kolege vozaci s HMP imaju skoro pa duplo vecu placu (stvarno!) tako
da mogu shvatiti vozace SP koji odbijaju voziti hitnoće (ukoliko je na
raspolaganjju naravno i HMP).
E sad ako ga preuzima HMP onda ne vidim  potrebe da mi pisemo ista MUPu
(zahtjev za prisilno privođenje i slicno jer pac preuzima HMP pa bi oni
trebali sve pisati.)
Naravno ovonije do kraja definirano i sigurno da i uvjeti rada kolegice
Kolege [?] nisu isti s onima u (vele) gradu.
Postavlja se pitanje- ako ja u KP najdem infarkt, zovem HMP i zna se da oni
preuzimaju slucaj dok ja osiguravam pacijenta do njihova dolaska, oni
dojdu, preuzmu pacijenta i pisu si uputnicu , nalog za prijevoz sto vec,
zasto bi u slucaju akutnog psihijatrijskog stanja trebalo bit drugacije?
(da LOM pise up, zahtjev MUP-u i slicno)
Bilic

Dana 10. listopada 2013. 08:44 Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx> je

PNG image