[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Oct 2013 02:22:41 +0200

Mene su davno, možda je to čak bilo u YU-vrijeme, nekoliko puta obrađivali
da trebam dati i potpisati putni nalog za povratak pacijenta iz Zagreba,
pogotovo za premještaj u Čakovec u bolnicu.  Uvijek sam odbijao i uvijek se
pokalazo da sam bio u pravu.  Ponekad su me čak zvali iz Zagreba, najčešće
s Rebra, i onda sam tražio da mi pismeno pošalju zahtjev da to izdam, i s
potvrđenom garancijom da će pacijent sigurno tog dana biti otpušten. Nikad
mi nitko nije odgovorio na takva traženja, a kamo li da bi mi poslao
službeni dopis, i pacijenti su uredno uvijek bili dovezeni u Međimurje...
Druga je stvar kakav glas kruži o meni u Prelogu (čvrsto utemeljen na
mišljenju o takvom liječniku koje pacijent čuje od sestara a i liječnika na
KBCu - ipak su oni klinika pa mogu i meni postaviti dijagnozu).

Dana 20. listopada 2013. 01:29 Leonardo Bressan <