[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: jsoic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Oct 2013 07:19:15 +0200

Mala digresija zbog opaske o "glasu koji kruži" o nekom doktoru medju narodom.
Ja shvacam pacijenta. Boli ga npr. grlo i zamislio si je da dobije antibiotik.
Doktor X.Y. i njemu slicni: pacijent ga nazove i doticni ili cak njegova sestra
ispunjava zelje sve- daje antibiotik, otvara bolovanje, daje i uputnicu za
ORL... Vec telefonski, pacijent ne mora ni ustati iz toplog kreveta.
Doktor Z.K., J.S. ili sl.: vec njihova sestra otpili pacijenta i kaze mu da
mora doci na pregled. Pacijent ljut dolazi, uz sve to mora jos mozda i
pricekati, doktor ga, sad vec duboko razocaranog pogleda, zakljuci npr da ce
dovoljno biti grgljati caj od kadulje. ??!

I koga pacijent vise voli i cijeni?! Pa ne valjda ovog travara i sadistu, a
koji ionako nema pojma ni o cemu?!

Poslano s mog iPhone uređaja