[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: "lista" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Oct 2013 11:21:28 +0200

Zašto ne iskoristiti obrazac PN za sanitet kakav je predviđen za hemodijalizu (
višekratni ) ? Od datuma do datuma, 5x tjedno + uputnica D1 ILI D2  ?
suludo je pisati 30 pojedinačnih PN SANITET, ne dolazi u obzir pisati još 30
putnih naloga od mjesta ustanove do doma ( ako već sanitet treba imati takav
nalog ( za pravdanje troškova) onda takav nalog treba izdati Ustanova u kojoj
je usluga izvršena – baš kako Zrinko piše ) ..
Koliko mi se čini – prošli sam mjesec pisala PN sanitet za pac koji ide na
iradijacijsku th u Zgb – na obrazac PN za dijalizu – naš sanitet nije imao
primjedbi ..
”Konzultirala kontrolora i pravnika PU - dobila njeasne i kontradiktorne
odgovore.”.
Mislim da bi se i djelatnici PU kojima ugovorni liječnik postavi neko pitanje,
trebali SAMI ishodovati odgovor od Direkcije – ako već sami nemaju odgovora !
Čemu inače PU i Ispostave ?
pozz
Irena TV