[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: "Jadranka.lulic" <jadranka.lulic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 Oct 2013 22:36:09 +0200

Poštovana kolegice imala sam tu situaciju  u 3 i 4 mj. Pisala sam samo u jednom
smjeru a oni nazad jer i oni imaju ugovor s HZZO . Ako nemaju a pacijentu treba
prijevoz tada ga plaća sam jer sam i tu situaciju imala kada ugovor nije imala
barokomora u Crikvenici...lijep pozdrav Jadranka

Poslano preko Samsung Mobile uređajasanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx>
napisao/la:
Zna li netko ili je imao iskustva s nalozima za sanitetski prijevoz. Pacijent
imao nesreću na poslu (kran mu zdrobio stoplao). Nakon bolničkog liječenja
dobio preporuku za terapiju u barokomori u trajanju od 30 dana u privatnoj
poliklinici, koja ima ugovor s HZZO-om za tu vrstu usluge.Ja mu pišem nalog za
prijevoz u ustanovu ( 30 naloga) a tko mu piše za povratak. Sanitet tvrdi da
mora imati 2 naloga (za tamo i natrag) jer im HZZO inače neće pokriti troškove.
Konzultirala kontrolora i pravnika PU - dobila njeasne i kontradiktorne
odgovore.Da  li je moguće da je moja obaveza napisati 60 naloga za sanitet?
Kome se mogu obratiti u Direkciji, zna  li tko?

Lp Sanja