[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: jsoic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Oct 2013 07:04:53 +0200

Ne pise da vrijedi u dva smjera, nego da mi izdajemo od kuce do neke ug
ustanove, a oni od ustanove do kuce.

"Pravo na sanitetski prijevoz osigurana osoba ostvaruje na temelju ispravno
popunjenog naloga za sanitetski prijevoz koji izdaje i ovjerava:
– izabrani doktor u slučaju kad se osigurana osoba upućuje radi korištenja
zdravstvene zaštite iz mjesta prebivališta, odnosno boravišta u ugovornu
zdravstvenu ustanovu ili ordinaciju ugovornog zdravstvenog radnika,
– doktor u službi hitne medicine kod kojeg je osigurana osoba u postupku
liječenja,
– doktor u ugovornoj zdravstvenoj ustanovi u kojoj se osigurana osoba liječi,
odnosno ugovorni doktor privatne prakse kod kojeg se osigurana osoba liječi kad
se osiguranu osobu iz ugovorne zdravstvene ustanove, odnosno ordinacije
ugovornog zdravstvenog radnika prevozi u mjesto prebivališta, odnosno boravišta
te kad se osigurana osoba premješta iz jedne ugovorne zdravstvene ustanove u
drugu i
– ovlašteni doktor Zavoda, odnosno liječničko povjerenstvo Direkcije Zavoda u
slučaju prijevoza u inozemstvo ili povratka iz inozemstva u skladu s općima
aktima Zavoda."

Lp
Jadranka

Poslano s mog iPhone uređaja