[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: Dzenana Kruzic <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 20 Oct 2013 09:01:54 +0200

Ne zele o fome ni cuti,bez dva naloga kod nas ne zele voziti na npr konziljarni
pregled,a oni poliklinike ili bolnice npr nakon ambulantne terapije
/transfuzije ili kt/ ne daju nikakav nalog za povratak kuci.
Druga je situacija nakon hospitalizacije,gdje onda bolnica rjes
ava.

--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.