[smartdoctor] Re: NALOG ZA PRIJEVOZ SANITETOM

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Oct 2013 15:01:47 +0200

Kako sam rekao ranije, to uopće nije sigurno, jer mi ne možemo odgovarati
kad će pacijent završiti liječenje i boravak izvan mjesta.  A ako
sanitetsko vozilo ode po pacijenta i vrati se prazno jer se ipak liječenje
iz bilo kojeg razloga nastavlja naknadu troška za nepotreban odlazak s
pravom će tražiti od nas.

Dana 20. listopada 2013. 14:01 ambroz šutić <doktorlastovo@xxxxxxxxx> je