[gcg] Re: Paka w Borsku w tandemie ?

  • From: cordex@xxxxxxxxxxxxxx
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Sep 2006 09:38:48 +0200

Po 1 Anular jest jak najbardziej stabilny i bezpieczny, ale z ta
najnoweoczesnascia tos sie kolejny raz wyglupił.

Co do Glajta to chcesz mi powiedziec ze od czasó jak uriuk ci go sprzedał to
on sie wzmocnił i pozmieniał.

Człowieku to ze ty jestes naiwny nie upowaznia cie do robienia z innych
głupców.

Ajos ktorego kupiles od Uriuka to był zwykly glajt o wiekszej powierzchni.
Nawet tasmy mial takie same jak zwykla paralotnia.

Co do twoich umiejetnosci pilotarzu pozostane bez komentarza.

Wojtek
> "Natomiast nigdy nie dopasuję się do tych kilku nieuczciwych osób, które
dla kasy usiłują narzucić swoją wizję paralotniarstwa innym. Do stworzonych
przez nich warunków faktycznie trudno się dostosować. Wszyscy wiedzą
dlaczego są niesprzyjające i jaka to grupa ludzi utrudnia rozwój
paralotniarstwa"
coś Ci się chyba pomerdało "jakiej kasy" - wszystko co robię dla klubu robie
społecznie i motywuje mnie do tego chęć wspólnego latania - nigdy nie miałem
z tego żadnych dochodów - żyjesz  w jakimś swoim swiecie i dopisujesz sobie
spiskowe teorie

dlaczego wziąłeś do do siebie? czyżby dotyczyło to właśnie ciebie?
---
Dobrze, że ta paka ich uratowała i dobrze ze ją miał > pytanie tylko czy ta
paka była do tandemu i czy skrzydło było tandemem?
tfu tfu co by bylo gdyby skonczyło się to inaczej ??

Paka to kupiony w tym roku ANNULAR 36 - do 250 kg. Jeden z
najnowocześniejszych spadochronów zapasowych do tandemu.
Skrzydło nie jest certyfikowane jako tandem, bo nie wszyscy producenci mają
pieniądze na certyfikaty. Jest to specjalnie przerobiony przez producenta
(Air-Sport) egzemplarz AJOSA, w którym zastosowane są solidnie wzmocnione
punkty podczepienia linek, grubsze linki, grubsze deltki i jeszcze kilka
innych modyfikacji. Jest to skrzydło dedykowane dla lekkiego pilota tandemu
i jest przystosowane do dużych przeciążeń. W praktyce jest super. Lata
doskonale. Jest bardzo bezpieczne. Jest bardzo zwrotne. Jest szybsze od
wszystkich innych tandemów (mam speed system, a bez speeda latam tak, jak
inne tandemy). Materiał mimo intensywnej eksploatacji jest ciągle w bardzo
dobrym stanie. Wszystkim polecam produkty Air-Sporta. Nie dlatego, ze jestem
z nim w jakiejkolwiek komitywie. W ogóle się nie znamy. Natomiast jestem po
prostu zachwycony jego produktem, którego używam i miałem okazję testować we
wszystkich warunkach.

  >Gdzie ta tablica nasz przenajwyższy szczurku?
  tutaj i nie przenajwyższy i bez ironi

  dobrze, bardzo dobrze ze odezwał się tandemiarz jezeli twierdzisz ze to
było "zaplanowane" szkoda, że sam nie opisałes nam tego doświadczenia
wcześniej
  a dopiero po moim mailu otworzyły się Tobie usta

  a co do
> [...]
sobie spiskowe teorie

  > jesli ktos rzuca pake to chyba ma powod... tak sobie mysle, ze to chyba
dobrze, ze rzuca - paki po to sa.
  Dobrze, że ta paka ich uratowała i dobrze ze ją miał > pytanie tylko czy
ta paka była do tandemu i czy skrzydło było tandemem?
  tfu tfu co by bylo gdyby skonczyło się to inaczej ??

  Marcin