[gcg] Re: Paka w Borsku w tandemie ?

  • From: "Maciej Bejm" <maciej.bejm@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Sep 2006 20:50:32 +0200

Jesienią...
Lato się już skończyło.
:)

Jestem jedynym świadkiem. Nieliczni wspólni znajomi byli zajęci swoimi
czynnościami.

Gdzie ta tablica nasz przenajwyższy szczurku?
Śmieszny jakiś taki jesteś wyniosły niby dlaczego.

Do otoczenia czuję się dopasowany doskonale. Otoczenie popiera moją postawę.
Natomiast nigdy nie dopasuję się do tych kilku nieuczciwych osób, które dla
kasy usiłują narzucić swoją wizję paralotniarstwa innym. Do stworzonych
przez nich warunków faktycznie trudno się dostosować. Wszyscy wiedzą
dlaczego są niesprzyjające i jaka to grupa ludzi utrudnia rozwój
paralotniarstwa. Paralotniarze są po mojej stronie, a ja jestem z nimi. Nie
prowokuj mnie, żebym zaczął wyciągać na wierzch fakty. Nie chce mi się
szarpać. Szkoda na to czasu. Lepiej latać, latać, latać.

A pasażer jest doświadczonym aeronautą i wspólnie, świadomie testowaliśmy
granice - chłopak jest bardzo zadowolony i miło wspomina przygodę, którą
razem przeżyliśmy. Może jego wezwij na dywanik... Niech ci powie, co sądzi o
całej tej sytuacji.

No i na zakończenie - tak do wszystkich...
Nie próbujcie tego w domu!
Okazało się, że nawet dobrze znane skrzydło przy wykonywaniu dobrze znanych
akrobacji potrafi zaskoczyć. Jeżeli już koniecznie musicie fikać, róbcie to
na dużej wysokości - najlepiej nad dużymi lasami. Koniecznie uwzględnijcie
dryf z wiatrem.

Hej!