[gcg] Re: Paka w Borsku w tandemie ?

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Sep 2006 10:06:05 +0200

> dlaczego wziąłeś do do siebie? czyżby dotyczyło to właśnie ciebie?
odpowiadałes na mój mail - uzyłes prawie mojego nazwiska - jak mogłem inaczej
to zinterpretować.

Do Ciebie można mówić pisać a ty i tak swoje po co zadąłeś to drugie pytanie na
które ja już poprzednio sam Ci odpowiedziałem? Najlepiej jak przeprosisz mnie
za te oszczerstwa

> Paka to kupiony w tym roku ANNULAR 36 - do 250 kg. Jeden z
> najnowocześniejszych spadochronów > zapasowych do tandemu.
w takim razie rozwiałeś moje wątpliwości

> Skrzydło nie jest certyfikowane jako tandem, bo nie wszyscy producenci mają
> pieniądze na
> certyfikaty
Latałeś w Europie to tu to tam. Latasz w Borsku zarobkowo napisz mi czy w
"świecie" gdzie wozi się ludzi zarobkowo można to robić na skrzydle
niecertyfikowanym zgodnie z prawem ?

Marcin